پذیرش برجام از سوی ایران مرا عصبانی میکند/ شعار "مرگ بر آمریکا"  معقول است
افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در جمع دانشجویان: 
افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در مورد شعار مرگ بر آمریکا گفت: شعار شما برای دولت آمریکاست نه مردم آمریکا، این شعار، شعار معقولی به نظر می‌رسد.
تعداد نظرات: ۹
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
غلط های املایی این گزارش خیلی زیاد است. بیشتر دقت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
"وی ادامه داد: در این کشور دیوانگانی وجود دارند که می‌توانند مردم ایران و حتی مردم دنیا را نابود کنند، پس باید گزینه‌ حمله‌ نظامی آمریکا را با وجود اینگونه افراد دیوانه در آمریکا جدی گرفت."
اگر اومده باشه كه فقط همين يك جمله رو بگه، تونسته ماموريتشو درست انحام بده.
نزدیک به اول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
احسنت. بنده هم همین احساس را داشتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
منظور این آقا این هست که اگر غفلت کنید و کوتاه بیایید بلای ژاپن را سرتان میاورند این همان هشداری است که امام به مردم دادند این خصلت ظالمان هست که اگر کوتاه بیایید جنایاتشان بزرگتر میشود و این در مورد آمریکا صادق است آقایی که نظر میدهی بیشتر فکر کن کمتر نظر بده!
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
بنده هم این نظر را موجه تر ومنطقی تر میدانم: منظور این آقا این هست که اگر غفلت کنید و کوتاه بیایید بلای ژاپن را سرتان میاورند این همان هشداری است که امام به مردم دادند این خصلت ظالمان هست که اگر کوتاه بیایید جنایاتشان بزرگتر میشود و این در مورد آمریکا صادق است !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
اين جمله هم جالبه:
خیر آن‌ها به منابع بی‌‌نهایت و بی‌پایان پول دسترسی دارند و حال تصور کنید که این دسترسی بي ‌‌نهایت به پول به چه میزان برای شما قدرت ایجاد می‌کند.

يا اين يكي:
من هم مخالفتی با سوزاندن پرچم آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا ندارم؛ اما رسانه‌های آمریکا از همین کارهای شما تصویری برای ایران هراسی درست می‌کنند و به خورد مردم آمریکا می‌دهند و در واقع زمانیکه می‌بینیم روی پرچم راه می‌رویم و می‌سوزانیم امکان دارد من را به حاشیه ببرند و من این ریسک را پذیرفته‌ام؛ اما باید این موضوع را هم بببینم که دشمن اینگونه از این شعار‌ها بهره برداری می‌کند.

البته او يك تحليلگر مسلمان انقلابي نيست و احتمالاً فقط نظرشو گفته.
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
دوستان اگه تو ژاپن بمب اتم انداخت شرایطش مثل ایران نبود، بمب اتم مترسک ماست. هیچ غلطی نمیکنه فقط دنبال بهم ریختن کم هزینه هستش تا همه جوره نفع ببره و روسیه و چین رو تحت فشار بزاره. این ژستها هم بدرد ما نمیخوره اینا بدون اجازه سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و فرزند ناخلف و تولشون اسراییل نفس هم نمیکشن چه برسه تو کمپین ضد اونها شرکت کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
بله اگه دستشون برسه يك لحظه هم درنگ نميكنند، اما موضوع اينه كه آمريكا ديگه قدرت و جرات همچين ديوانگي رو نداره، اينم دقيقا اثر كوتاه نيومدن و غفلت نكردن ما تو اين سالهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
راس گفته دیگه. ما تا وقتی پوزه آمریکا رو میزدیم آمریکا جرئت جنگ نداشت. حالا که با توافق گاردمون پایین اومده تا 15 سال اینده اونقد ضعیف شدیم که بخواد راحت جنگ را بندازه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار